Hjälp, någon...

-ffe8dd0dd25cd78544643a500258c46.png

Hjälp, någon har stoppat in en tennis boll i min kind! Eller har jag blivit en hamster? Nä, på väg hem efter en misslyckad operation i käken. Visdomstand fanskapet gruves kvar än! Sårad av striden, men ändå i allra högsta grad kvar. Jag mår hyfsat, trött eftersom de skjutsade i mig riktigt bra flum- medikamenter. Har firat med tre glassar att jag överlevde, och sitter mest och surar över att jag måste göra om eländet... Denna gång i full narkos. Intressant!


Kommentarer
Postat av: Stina Ahlenius

Lilla gumman, fy sjutton vilken pärs, och vilken envis tand. Många kramar till dig. Har tänkt på dig under dagen. KRAAAAM

Postat av: jessica

men herregud, nu har jag missat allt, vad har du gjort???

2010-03-19 @ 07:29:27
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback