Sämst service!...

2a9c83ffcd54064410517b8b195e2bfc.png

Sämst service! Att gå till tandläkaren, är dyrt som fan.... Ändå lyckas de ändå aldrig släppa in en på avtalad tid, det gör ont, och de är urusla på att tala om vad kalaset kommer att kosta. Bilverkstaden är en stjärna på det i jämförelse!! Tänk om jag försökte att behandla människor så på mitt jobb... Då hade vi gått i konkurs för längesen! Så, här sitter jag alltså och väntar på dem, en halvtimme sena är de, jag har tagit ledigt från jobbet och betalar dem dyra pengar för att serva min mun. Hög tid att byta till privat tandläkare!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ställ dig i kö hos Mielonen. Utmärkt tandvård och den bästa kundservicen! Ett år i kö lär man stå typ, men det är det värt!!! Kramen!

Postat av: Stina Ahlenius

Ja det tycker jag du ska byta till, det gjorde jag för evigheter sedan, när man inte fick ungdomsrabbat längre på Folktandvården :)

2010-01-07 @ 18:59:10
URL: http://www.sahlenius.se
Postat av: Emma

Haha, ja just ja, citatboken- hihi ;)

2010-01-10 @ 14:51:52
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback