Uuuurrrk!

Jag har aldrig varit något fan av Mc Donalds... och värre blev det i natt.
Det är ju väldans smidigt med drive through och sena öppettider när man är trött och snabbt behöver något att stoppa i magen, jovisst!
men det är ju trevligt om det vill stanna i magen också!
Fy, fan vilken natt!! Uäck!
Så, min lediga dag gick åt för återhämtning.
Planen var mys i snön med min underbara lilla vovva och ett besök hos jessica för att lämna en liten "grattis till din underbart söta dotter" present som stått här hemma länge nu.
Ja, jag får ju glädjas åt att vi har en underbar liten hund som snällt accepterar en dag av soffmys och minimala promenader!
Närmast på schemat står nu två dagar av dubbla arbetspass och sedan en (ryyyyys) vecka 9, även känd som sportlovsvekan från hell.
Sen var det tänkt att vi skulle åka till Hemavan, men med tanke på att all snö har trillat ner i södra sverige istället för i norra sverige, så håller vi det öppet just nu.
Klart är i alla fall att jag längtar efter tid att umgås med mina fina vänner och tid att ägna Häxa mer träningstid!
Vi har i alla fall klarat av första löpet relativt smärtfritt och har nu fått tillbaka min trevliga lilla hund, viss lydnad föll tydligen bort under tiden, men vi jobbar på det!
Trots alla "men" så är hon ändå världens bästa!! <3
Misstänker att det börjar bli dags för en kvällspromenad... dags att skrapa upp mig själv från soffan då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback