Ståpäls och handsvett....

....har jag nu pga den här tjejen!!
Det ska till en tjej med benhård vinnarskalle från Tärna för att jag ska bryta min bloggpaus...
VILKEN TJEJ!! Jag personligen hade övergått till längdskidor efter gårdagens krasch, men Anja hon kopplar på vinnarskallen och plockar ett brons istället... Helt makalöst!!
Bästa scenariot hade ju varit Anja, Lindsey Vonn och Julia Mancuso på pallen, men man kan ju inte få allt...
Heja Anja, du kan än!!
Bild lånad


Jag återkommer en annan dag, mest troligt efter sportloven.
Denna vecka klämmer jag i med 80+ timmars arbete... Det kostar att ligga på topp så då är det bara att jobba för det!

Här kommer även en officiell ursäkt till min fina vän Myran:
Förlåt att jag inte hunnit hem och titta på söta, fina Tyra än!! En present till er står här hemma sedan länge, och jag hoppas att ni ska få den inom jätte kort!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback