När lockarna faller...

.....då blir det en busig vinterfrilla och lockarna hittade hem igen!!
mycket nöjd med min impuls!!!
Tack Anna, du är bäst som fixar allt (men glöm inte dig själv ibland ;)!! och Mikaela klippte grymt bra!
!!! Avslutar med några extra utropstecken, eftersom jag ändå missbrukat dem hittills... hi hi!
Just nu går Malena Ernman på Spotify, men det blir snart paus, för jag och min lilla hund (japp, valpen är snart inte valp längre, en dag vaknade jag och insåg att hon är en liten hund, ingen valp längre...) ska ta en promenix.
Sen ska jag dammsuga och laga lite mat tills Erik kommer hem från tornet.
Shit, tänk om man sjöng som Malena!! Undrar om jag hade kunnat bli lika duktig om jag fortsatt med mina sånglektioner när jag var valp... Nja, knappast va!! ha ha...
Jag försökte verkligen att ladda upp en bild, men som vanligt vill det inte fungera med Mac fientliga blogg.se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback