Önska...

Jo, jag önskade mig ju snö...
Nu har det snöat för fullt i några dagar, och jag har tillbringat dagarna nerbäddad, knaprandes på allehanda medikamenter.
Idag är måttet rågat och jag har tagit till det tunga artilleriet!
Efter en akuttid på vårdcentralen är nu penicillin tillagt till artilleriet!
Jäkla bihålor!!
Extremt dålig timing oxå eftersom just denna vecka bjuder på inte mindre än 4 shower och lillebror kommer hem och vänder.
Dessutom har min hund total snönoja och surar varje sekund hon inte får vara ute och tumla runt i snön.
Ja, nu är i alla fall planen att jag ska vara i stort sett frisk i morgon, för jag SKA jobba! Så är det bara!!
Vill ni se mitt lilla skräp röja runt i snön, så har jag lagt upp nya bilder på facebook...
Har gett upp att försöka ladda upp bilder här, det fungerar så sällan!

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har :) Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

Postat av: Anna Nämd

Men Gumman då, se nu till att krya på dig, om det är ngn tröst så är jag i ungefär samma stadie...suck

God fortsättning o hälsa Nökve...om du nu(eller är sjuk) jobbar!

2009-12-27 @ 23:34:45
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback